2019
-
30/01: V Digicentru s micro:bity
-
12/03: V Digicentru s ozoboty
2020
-
01/04: Nechme učit žáky místo nás
-
13/05: Největší chyby učitelů v online výuce (staženo)
-
28/10: Fotíme Česko se žáky
-
25/11: Dny otevřených dveří online
2021
-
20/01: Jak dodat žákům odvahu, aby si zapnuli kamery (Online vzdělávání) (staženo)
-
03/02: Co znamená dobrá škola (staženo)
-
24/02: 3 varianty hybridní školy
-
10/03: Jak na škole začít s Esportem (staženo)
-
24/03: Učitelé na TikToku (staženo)
-
01/04: Maturita online
-
07/04: Hybridní třídní schůzky
-
14/04: Co znamená hybridní škola
-
18/08: Představte si, kdyby…
-
08/09: Zpětná vazba, která by ve škole neměla chybět (staženo)
-
03/11: 10 kroků pro co nejlepší využití EdTech nástrojů ve škole (staženo)
-
01/12: Kurátorství ve škole (staženo)
2022
-
05/01: Škola bez e-mailu
-
12/01: 22 myšlenek pro rok 2022
-
02/03: 2 x 22 žen pro Wikigap 2022
-
16/03: A co Web 3.0?
-
23/03: Jak učit jako influencer
-
05/10: 10 faktorů při volbě vzdělávacích technologií (staženo)
2023
-
04/01: 23 myšlenek pro rok 2023
-
27/01: Generace Z skládá poklonu
-
24/02: Když selže umělá inteligence
-
08/03: Kurz s drony #3: první let
-
19/04: Školní rádio na Stationheadu
-
06/09: Drony a rozvoj gramotností
-
22/11: Škola bez hesel
2024
-
02/01: 24 myšlenek pro rok 2024
-
07/02: Základy AI s IBM
-
28/02: Když žáci dokumentují své vědomosti pomocí videopříběhů (staženo)
-
27/03: 7 kroků, jak zvládnout posun vztahu učitele a žáka v éře AI (staženo)
-
03/04: Základní principy facilitace multimediálních projektů (staženo)
-
12/04: 15 tipů, jak na AI ve škole
-
11/12: AI a vyhoření učitelů
2025
-
01/01: 25 myšlenek pro rok 2025
-
24/01: Generace Beta a vzdělávání
-
05/02: AI a multimodální učení v roce 2025 (Umělá inteligence)
-
07/05: Datová gramotnost ve škole
-
11/06: Vizionáři v éře AI hardwaru
-
25/06: Když lidé mluví jako ChatGPT
-
04/07: Reflexe školních lídrů
-
09/07: Hitparáda zvonění
-
16/07: Jak AI tvoří bez učení
-
30/07: Jak vytvářet podcast se žáky
-
07/08: Když Wikipedie miluje film
Další články budou doplněny.