Základní informace
Termín: 1. 10. 2021
Forma: prezenční nebo online
Časová dotace: 4 hodiny
Cílová skupina: učitelé zapojení do realizace návrhu hybridní výuky vč. managementu školy (účastníků úvodního semináře)
Anotace
Jak konkrétně navrhnout jednotlivé varianty hybridní výuky, aby se mohli a chtěli zapojit všichni učitelé? A jak přenést hybridní model i do ostatních aktivit, které na škole provozujeme? Na to se zaměříme v tomto semináři. Seminář je koncipován prakticky tak, aby jeho účastníci odcházeli již s konkrétní návrhem jednotlivých scénářů výuky a mohli jej se svým týmem dokončit na vlastní škole.
Cíl
Cílem akce je vytvoření základního návrhu konkrétních variant hybridního modelu pro výuky a další školní aktivity jejími účastníky pro svou školu.
Program
Část 1: Úvod (15′)
- Seznámení, očekávání
- Naše stávající hybridní výuka (úvodní sdílení)
Část 2: Vše o hybridní výuce (45′)
- Proč učit hybridně
- Základní modely vzdělávání pro 2021/2022
- Varianty hybridní výuky
- Hybridní model mimo výuku
Část 3: Návrh variant hybridní výuky (90′)
- Minimální (20′)
- Rozšířená (20′)
- Úplná a flexibilní (20′)
- Společné sdílení (30′)
Přestávka (15′)
Část 4: Návrh dalších hybridních aktivit (60′)
- Výběr 3 aktivit a jejich návrh v hybridní formě (45′)
- Společné sdílení (15′)
Část 5: Co dál? (15′)
- Témata, na která se nedostalo
- Co uděláme po návratu do školy (závěrečné sdílení)
- Závěrečné slovo
Vaše otázky
Napište mi svou otázku předem a já vám na ni na semináři odpovím.